Об'єктно-орієнтоване програмування. Тест 7 Питання №1: Для вставлення контейнера, до якого додають малюнок із файлу, на формі розміщують компонент позначений цифрою ... 1 2 3 4 Питання №2: Поле вводу створюється на екранній формі проекту в середовищі Lazarus за допомогою компонента, позначеного цифрою ... 1 2 3 4 Питання №3: Знайдіть помилку у описі між назвою властивості та її призначенням Caption - Доступність елемента керування Font - Параметри шрифту, який використовується в компоненті Visible - Видимість елемента керування Hint - Контекстна підказка Питання №4: Знайдіть НЕвірне пояснення вікна середовища програмування Lazarus 1 - Палітра компонентів 2 – Редактор використаних компонентів 3 - Вікно форми 4 - Редактор коду Питання №5: Під яким номером компонент, у якому можна встановлювати MAX кількість символів для вводу? 1 2 3 4 Питання №6: Встановіть вірну назву елемента керування TEdit TLabel TForm TButton Питання №7: Під яким номером записано об’єкт, до якого звертається процедура? Питання №8: Позначте властивості кнопки Caption Top Left Pen Height Proportional Питання №9: Знайдіть вірні пояснення термінів Синтаксис мови програмування – це сукупність правил побудови команд мови програмування Семантика мови програмування – це сукупність правил виконання комп’ютером команд, записаних мовою програмування Оператор мови програмування – це команда виконати конкретну дію, записана мовою програмування Алфавіт мови програмування – це набір символів, які можуть використовуватись під час створення програми Питання №10: Встановіть відповідність між описом події та її назвою Натискання будь-якої клавіши на клавіатурі --- OnClik OnClose OnKeyPress OnMouseMove Одиночний клік в межах елемента керування --- OnClik OnClose OnKeyPress OnMouseMove Переміщення вказівника по вікну --- OnClik OnClose OnKeyPress OnMouseMove Закриття вікна під час завершення виконання проекту --- OnClik OnClose OnKeyPress OnMouseMove Питання №11: Встановіть відповідність між кнопками та їх призначеннями Вибір та підключення форм --- 1 2 3 4 5 6 7 Пауза виконання програми --- 1 2 3 4 5 6 7 Вибір та перегляд коду об'єктів проекту --- 1 2 3 4 5 6 7 Перемикач між формою та редактором коду --- 1 2 3 4 5 6 7 Запуск проекту на виконання --- 1 2 3 4 5 6 7 Створення шаблону нової форми --- 1 2 3 4 5 6 7 Зупинка виконання програми (зброс) --- 1 2 3 4 5 6 7 Питання №12: Яка властивість відповідає даному опису Автоматична зміна розміру компонента до реального розміру зображення --- AutoSize Proportional Visible Strech Відображення зображення на формі --- AutoSize Proportional Visible Strech Автоматичне масштабування (стиснення чи розтягнення) зображення відповідно до реального розміру компонента --- AutoSize Proportional Visible Strech автоматичне масштабування картинки зі збереженням пропорцій, без спотворення (значення True) --- AutoSize Proportional Visible Strech