Об'єктно-орієнтоване програмування. Тест 6

Питання №1: Як описується алгоритмічна структура неповного розгалуження в мові програмування Free Pascal?

if <логічний вираз> then <команда>
if <логічний вираз> then <команда 1> else <команда 2>

Питання №2: Як познячається логічна операція "не дорівнює" в мові програмування Free Pascal?

<=
<>
>=
==

Питання №3: Для додавання Кнопки до форми в середовищі програмування Lazarus, потрібно обрати компонент позначений цифрою ...

1
2
3
4

Питання №4: В якому вікні створюються процедури обробки подій?

У вікні редактора коду
У вікні Інспектор об’єктів
У вікні форми
У головному вікні

Питання №5: Програмний код, що виконується у відповідь на визначену подію, - це ...

процедура обробки методу
подійне програмування
процедура обробки події
зміна властивостей елемента керування

Питання №6: Який вираз називають логічним?

вираз, який може набувати будь-якого значення
вираз, який може набувати одне з двох значень: True або False
вираз, який може набувати тільки значення True
вираз, який може набувати тільки значення False

Питання №7: Компоненти екранної форми, які використовують для розміщення графічних об’єктів, містяться на панелі компонентів позначеній цифрою ...

Питання №8: Із запропанованого списку оберіть елементи керування

OnMouseMove
Width
Visible
TEdit
TButton
TForm
Font
OnClik
TLabel
Caption
OnKeyPress

Питання №9: Із запропанованого списку оберіть події елементів керування

OnMouseMove
Width
Visible
TEdit
TButton
TForm
Font
OnClik
TLabel
Caption
OnKeyPress

Питання №10: Із запропанованого списку оберіть властивості елементів керування

OnMouseMove
Width
Visible
TEdit
TButton
TForm
Font
OnClik
TLabel
Caption
OnKeyPress

Питання №11: Вкажіть послідовність дій, яку потрібно виконати, щоб створити процедуру обробки події для певного компонента

Двічі клацнути в рядку з назвою потрібної події
Виділити компонент
У вікні Інспектор об’єктів перейти на вкладку Події
Вставити компонент

Питання №12: Встанови відповідність між елементами керування та цифрами якими вони позначені

Поле введення
Зображення
Кнопка
Поле зі списком
Прапорець
Текстове поле
Напис