Документообіг. Тест для обговорення

з сайта http://p-for.com/book_286_glava_27_Testi.html

Модуль 1. Документаційне забезпечення управлінської діяльності

Питання №1: Документи класифікують за такими ознаками: (вірно 1)

за призначенням
за напрямком
за формою
за посадою відправника
за термінами зберігання
за стадіями створення
за типом носіїв

Питання №2: Знайти адекватне визначення терміну "документаційне забезпечення управління" (вірно 1)

Рух службових документів з часу їх створення або одержання суб'єктом документаційного забезпечення управління до часу завер¬шення виконання, надсилання або знищення
Діяльність спеціальних працівників або підрозділів щодо створення документаційної інформаційної бази на різних носіях для вико¬ристання управлінським апаратом у процесі реалізації його функцій
Це потік документів, які циркулюють між пунктами опрацювання і створення інформації (керівниками організації і структурних підрозді¬лів, спеціалістами) і пунктами технічного опрацювання документів (експедицією, секретаріатом, канцелярією та ін.)

Питання №3: Обрати пункти, які разом утворюють правильну відповідь. Документообіг в організації складається з таких етапів (вірно 5)

Експедиційна обробка документів, які надходять в організацію
Попередній розгляд документів службою документаційного за¬безпечення управління
Реєстрація документів
Друк документів і подання їх керівництву організації
Надсилання документів електронною поштою у інші організації
Організація раціонального руху документів всередині організації, в т. ч. доведення документів до виконавців, контроль за їх виконанням, проходження узгодження і підпису проектів документів
Обробка виконаних документів і їх відправлення

Питання №4: Величина об'єму документообігу потрібна для ... (вірно 3)

Розрахунку необхідної чисельності персоналу служб діловодства
Розрахунку ефективності застосування засобів автоматизації діловодства
Визначення норми керованості персоналу
Визначення завантаженості персоналу, який виконує функції діловодства

Питання №5: В організації можуть існувати такі потоки документів: (вірно 3)

Потік вхідної документації
Потік внутрішньої документації
Потік вихідної документації
Потік архівної документації
 

Питання №6: Види організації документообігу: (вірно 3)

Централізований
Децентралізований
Змішаний
Ієрархічний

Питання №7: Служба ДЗУ виконує такі функції: (вірно 3)

пов'язані з підготовкою відповіді на одержані документи
пов'язані з документуванням управлінської діяльності
пов'язані з організацією роботи з документами
пов'язані із вдосконаленням форм і методів роботи з документами

Питання №8: До структури документообігу входять: (вірно 3)

вхідний та вихідний документопотік організації
дії посадових осіб з ознайомлення, підписання, погодження документів
контакти з організаціями та особами
особовий склад організації (керівництво, канцелярія, співробітники)

Питання №9: У системі електронного діловодства документи поділяють на: (вірно 3)

документи з електронним цифровим підписом
документи взагалі не підписані
з неелектронним підписом
з підписом, здійсненим у мережі Інтернет

Питання №10: Знайти відповідність

- характеризується складом документів, які до нього входять і складом інформації, яка закріплена у цих документах
- описується ознаками, відповідно до яких документи можуть бути класифіковані, індексовані, сформована система довідкового апарату за документами організації
- визначається зміною у часі його інформаційного навантаження
- залежить від конкретної технологічної ланки опрацювання документів: (документи, що реєструються і документи, що не реєструються; документи з контролем виконання і без контролю та ін.)

Питання №11: Знайти відповідність

Прийом кореспонденції, яка надходить на адресу організації; опрацювання документів, які відправляються з організації
Прийом справ структурних підрозділів організації та організацій-джерел комплектування архіву
Інформаційне та організаційно-технічне обслуговування керівництва організації


Модуль 2. Електронний офіс. Інформаційна модель організації

Питання №1(2): Інформаційна модель організації — це ... (вірно 1)

Система всебічного використання в управлінській діяльності за­собів обчислювальної техніки і телекомунікацій
Схема потоків інформації, використовуваної в процесі управлін­ня, відображає різні процедури виконання функцій управління органі­зацією і представляє за кожним завданням зв'язок вхідних і вихідних документів і показників
Сукупність суб'єктів управління, які перебувають під організую­чим впливом процесів управлінської діяльності

Питання №2(2): Життєвий цикл електронного документа склада­ється з таких етапів: (вірно 5)

реєстрація документів і збереження відомостей про них у базі даних
обробка і збереження власне документів
рух документів
друк документів
відправлення документів
контроль виконання

Питання №3(2): Основні критерії для визначення потреби органі­зації у впровадженні електронного документообігу: (вірно 3)

за типом документообігу, який переважає в організації
річний обсяг документообігу на підприємстві
стиль управління і корпоративна культура організації
кваліфікація співробітників

Питання №4(2): Основні параметри, що описують електронний документообіг в організації: (вірно 3)

кваліфікація співробітників
обсяг документообігу
швидкість руху документів
вартість виконання типових операцій над документами

Питання №5(2): Чинники підвищення ефективності документоо­бігу: (вірно 4)

скорочення непродуктивних витрат робочого часу співробіт­ників
прискорення інформаційних потоків
зміна корпоративної культури організації
скорочення витрат на паперові документи
 
впровадження жорсткого контролю над витрачанням робочого часу
 

Питання №6(2): Обрати відповіді, які разом характеризують елек­тронний документ (вірно 3)

Програмно та технічно залежний продукт
Фізично документ може зберігатись в кількох різних файлах
Зберігається на фізичному носії інформації
Може неадекватно сприйматись користувачем

Питання №7(2): Функції електронного документа у системі управ­ління: (вірно 3)

забезпечення ефективного управління за рахунок автоматич­ного контролю виконання, прозорості діяльності всієї організації на всіх рівнях
ефективний доступ всіх співробітників до інформації і знань
підтримка комунікацій всередині підприємства за рахунок засо­бів розвинутої маршрутизації електронного документа
виконання функцій престижу в системі управління та іміджевих функцій організації

Питання №8(2): Назвати основні види інформаційних обмінів у організації (вірно 4)

Обмін між організацією та зовнішнім середовищем
Міжрівневий (вертикальний) обмін інформацією в організації
Горизонтальний обмін інформацією
Перехресний обмін
Неформальний обмін інформацією

Питання №9(2): Обрати основні критерії, за якими визначаються потреби організації у впровадженні електронного документо­обігу (вірно 4)

За типом документообігу, який переважає в організації
Масштаби організації
Річний обсяг документообігу на підприємстві
Стиль управління і корпоративна культура організації
Професіоналізм співробітників

Питання №10(2): Чинники підвищення ефективності від впрова­дження електронного документообігу: (вірно 3)

скорочення непродуктивних витрат робочого часу співробіт­ників
прискорення інформаційних потоків
зміна корпоративної культури організації
покращення психологічного клімату та стосунків між співробіт­никами

Питання №11(2): Швидкість руху документів характеризується та­кими показниками: (вірно 6)

час реєстрації одного документа
час передавання одного документа на виконання
час пересилання документа між структурними підрозділами
час пошуку документа за відомими атрибутами
час пошуку документа з невідомими атрибутами
час підготовки і узгодження типових документів
час надходження документа із зовнішнього середовища

Питання №12(2): Вартість виконання типових операцій над доку­ментами характеризується такими показниками: (вірно 2)

вартість робочого часу співробітників
вартість ресурсів
вартість пересилання документа поштою
вартість пересилання документа телекомунікаційними мережами

Питання №13(2): Обсяг документообігу характеризується такими показниками: (вірно 4)

потік вхідних документів
потік вихідних документів
обсяг внутрішнього документообігу
рівномірність документопотоку протягом року
кількість документів, опрацьованих одним співробітником

Питання №14(2): Основними технологіями, які забезпечують різні операції опрацювання документів, є: (вірно 4)

Засоби мультимедіа (звук, анімація тощо)
Технології розпізнавання текстів, які трансформують паперові вхідні документи у електронну форму
Електронний цифровий підпис
Засоби передавання даних
Засоби зберігання документів у електронній формі

Питання №15(2): Обрати пункти, які разом утворюють правильну відповідь. Назвати етапи переведення документа у електронну форму: (вірно 2)

сканування документа і створення його електронної копії
друк сканованого документа
розпізнавання сканованого документа

Питання №16(2): Юридична сила електронного документа забезпе­чується ... (вірно 1)

використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП), який іден­тифікує автора надісланого електронного документа і забезпечує немо­жливість зміни документа у процесі доставки
використанням ксерокопії власного підпису особи, яка надіслала документ
використанням факсиміле особи, яка надіслала документ
адресою електронної пошти особи, яка надіслала документ

Питання №17(2): Електронний цифровий підпис — це ... (вірно 1)

дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов'язані та призначені для ідентифікації під-писувача цих даних
вид електронного підпису, отриманого за результатом крипто­графічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити йо­го цілісність та ідентифікувати підписувача
параметр криптографічного алгоритму формування електронного цифрового підпису, доступний тільки підписувачу


Модуль 3. Принципи побудови та функціонування систем електронного документообігу

Питання №1(3): Оберіть адекватні визначення. Система електронного документообігу — це ... (вірно 1)

организаційно-технологічний комплекс методичних, технічних, програмних та інформаційних засобів, який забезпечує комплекс функ­цій для роботи з електронними документами: перетворення паперових документів у електронні, організація захисту і розмежування доступу до електронних документів, їх маршрутизація, механізми обговорення і узгодження документів та ін.
апаратно-програмна інфраструктура підтримки електронних до­кументів та цифрового підпису у телекомунікаційних мережах
інтегрований у інформаційну систему підприємства комплекс апаратно-програмних засобів і технологій, призначений для створення систематизованих каталогів корпоративних документів

Питання №2(3): Електронний документообіг — це ... (вірно 1)

Сукупність процесів створення, оброблення, відправлення, пере­давання, одержання, зберігання, використання та знищення електро­нних документів, які виконуються із застосуванням перевірки ціліснос­ті та у разі необхідності з підтвердженням факту одержання таких документів
Рух інформації у інформаційно-телекомунікаційних системах, які забезпечують обмін електронними документами, що містять інформа­цію, яка є власністю держави, або інформацію з обмеженим доступом, повинен забезпечуватися захист цієї інформації відповідно до законо­давства
Апаратно-програмна інфраструктура підтримки електронних до­кументів та цифрового підпису у телекомунікаційних мережах
Сукупність процесів, що забезпечують документування управлін­ської інформації і організацію роботи зі службовими документами

Питання №3(3): Автоматизація документообігу складається з та­ких стадій: (вірно 4)

паперовий документообіг
паперовий документообіг з використанням автономних ПК
змішаний
безпаперовий документообіг
документообіг з використанням Інтернет

Питання №4(3): Функціональні можливості систем електронного документообігу (обрати пункти, які разом утворюють прави­льну відповідь) (вірно 8)

Реєстрація документів
Контроль виконання
Маршрутизація об'єктів документообігу
Вихід в Інтернет
Колективна робота
Нормативно-довідкова інформація
Пошук
Звітність
Адміністрування


Модуль 4. Організаційно-технологічні підходи до впровадження електронного документообігу

Питання №1(4): З яких етапів складається аналіз документообігу підприємства (оберіть пункти, які разом утворюють прави­льну відповідь) (вірно 3)

Підготовчий етап
Аналіз структури документообігу
Оптимізація взаємодії підрозділів згідно наявної моделі докумен­тообігу на підприємстві
Придбання комп'ютерної техніки та програмного забезпечення

Питання №2(4): При впровадженні систем електронного докумен­тообігу виникають ... (вірно 3)

організаційні проблеми
освітньо-кваліфікаційні проблеми
фінансові проблеми
технічні проблеми.


Модуль 5. Інформатизація державного управління

Питання №1(5): Обрати адекватне визначення поняття "Інфор­матизація органів державної влади" (вірно 1)

Інтегрований у інформаційну систему підприємства комплекс апаратно-програмних засобів і технологій, призначений для створення систематизованих каталогів корпоративних документів
Це організаційний соціально-економічний і науково-технічний процес створення оптимальних умов для функціонування і реалізації прав і повноважень органів державної влади і забезпечення інформа­ційних потреб суб'єктів, які з ними взаємодіють, на основі формування і використання державних інформаційних ресурсів
Діяльність спеціальних працівників або підрозділів щодо створення документаційної інформаційної бази на різних носі­ях для використання управлінським апаратом у процесі реалізації його функцій

Питання №2(5): Інформатизація органів державної влади здійс­нюється з метою ... (вірно 1)

Забезпечення ефективного виконання функцій засобами сучасних інформаційних технологій
Насичення комп'ютерно-телекомунікаційними технологіями
Доступу співробітників до мережі Інтернет

Питання №3(5): Основні Завдання інформатизації органів держа­вної влади та управління (обрати пункти, які разом утворю­ють правильну відповідь) (вірно 2)

Покращення міжнародного іміджу
Створення системи ведення інформаційних ресурсів з метою за­безпечення органів державної влади повною, достовірною і актуальною інформацією
Створення системи забезпечення громадян актуальною інформа­цією про діяльність органів державної влади