Головна
Тести (Інформатика)
6 клас
Алгоритми та програми (Python)
Тест 18. Опрацювання подій
№ 1 (1б)
Знайдіть правильні вислови
A
Локальні змінні «не видно» з інших методів і з основної програми
B
Доступ до глобальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі
C
Щоб змінити глобальну змінну всередині методу, необхідно використовувати ключове слово global
D
Доступ до локальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі
№ 2 (1б)
Останній рядок програмного коду з графічним інтерфейсом …
A
root = Stop
B
root.mainloop()
C
from tkinter import*
D
root.end()
№ 3 (1б)
Дано віджет
btn1 = Button(vikno, text = '', font = '', bg = '', fg = '', width = '', height = '', command='')
З'ясуйте його параметри
1
колір символів віджету
A
text
2
ім'я обробника
B
command
3
текстовий рядок на віджеті
C
fg
4
довжина віджету у знакомісцях
D
width
A
B
C
D
1
2
3
4
№ 4 (1б)
Заголовок методу - обробника події записується так:
A
def sit(self):
B
def print():
C
def btn_click():
D
def__init__(self, name, age):
№ 5 (1б)
Що потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджета Button обробник події натискання на кнопку?
A
При створенні об’єкта в переліку атрибутів указати параметр command
B
Задати властивості для налаштування вигляду кнопки
C
Додати на кнопку малюнок із графічного файла
D
Присвоїти параметру command посилання на метод — обробник події
№ 6 (1б)
Компонент
Button
застосовується для …
A
для запуску чи закінчення певного процесу
B
для виведення заголовків
C
для виведення зображень
D
як контейнер для інших віджетів
№ 7 (1б)
Змінні, які утворюються всередині тіла методу, називаються …
A
локальними
B
необов'язковими
C
глобальними
D
константами
№ 8 (2б)
Установіть відповідність між операторами виклику методів і їх заголовками
1
btn.bind('< Button-1 >', left_click)
A
def btn_click():
2
btn = Button(root, text = 'ok', command = btn_click)
B
def __init__(self, name, age):
3
dog1.sit()
C
будь-який текст
4
dog1 = Dog('Рекс', 5)
D
def left_click(event):
A
B
C
D
1
2
3
4
№ 9 (1б)
Параметр
command
призначений для …
A
обробки подій в разі натискання на кнопку
B
зміни напису після натискання на кнопку
C
створення вікна
D
створення кнопки
№ 10 (1б)
Сonfig - метод для …
A
зміни напису після натискання на кнопку
B
обробки подій в разі натискання на кнопку
C
зміни розмірів вікна програми
D
додавання заголовка вікна
№ 11 (1б)
Що відбувається у процесі виконання цієї програми?
A
Програма не реагує на натискання кнопки без назви
B
Програма реагує на натискання кнопки миші на поверхні головного вікна і змінює його назву
C
Програма реагує на натискання кнопки і змінює фон головного вікна
D
Програма реагує на натискання кнопки і змінює фон самої кнопки
Прийняти та перевірити