6 клас
Алгоритми та програми (Python)
Тест 18. Опрацювання подій

№ 1 (1б)
Знайдіть правильні вислови
A
Локальні змінні «не видно» з інших методів і з основної програми

B
Доступ до глобальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі

C
Щоб змінити глобальну змінну всередині методу, необхідно використовувати ключове слово global

D
Доступ до локальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі


№ 2 (1б)
Останній рядок програмного коду з графічним інтерфейсом …
A
root = Stop

B
root.mainloop()

C
from tkinter import*

D
root.end()


№ 3 (1б)
Дано віджет
btn1 = Button(vikno, text = '', font = '', bg = '', fg = '', width = '', height = '', command='')
З'ясуйте його параметри

1колір символів віджету Atext
2ім'я обробника Bcommand
3текстовий рядок на віджеті Cfg
4довжина віджету у знакомісцях Dwidth
A B C D
1
2
3
4

№ 4 (1б)
Заголовок методу - обробника події записується так:
A
def sit(self):

B
def print():

C
def btn_click():

D
def__init__(self, name, age):


№ 5 (1б)
Що потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджета Button обробник події натискання на кнопку?
A
При створенні об’єкта в переліку атрибутів указати параметр command

B
Задати властивості для налаштування вигляду кнопки

C
Додати на кнопку малюнок із графічного файла

D
Присвоїти параметру command посилання на метод — обробник події


№ 6 (1б)
Компонент Button застосовується для …
A
для запуску чи закінчення певного процесу

B
для виведення заголовків

C
для виведення зображень

D
як контейнер для інших віджетів


№ 7 (1б)
Змінні, які утворюються всередині тіла методу, називаються …
A
локальними

B
необов'язковими

C
глобальними

D
константами


№ 8 (2б)
Установіть відповідність між операторами виклику методів і їх заголовками

1btn.bind('< Button-1 >', left_click) Adef btn_click():
2btn = Button(root, text = 'ok', command = btn_click) Bdef __init__(self, name, age):
3dog1.sit() Cбудь-який текст
4dog1 = Dog('Рекс', 5) Ddef left_click(event):
A B C D
1
2
3
4

№ 9 (1б)
Параметр command призначений для …
A
обробки подій в разі натискання на кнопку

B
зміни напису після натискання на кнопку

C
створення вікна

D
створення кнопки


№ 10 (1б)
Сonfig - метод для …
A
зміни напису після натискання на кнопку

B
обробки подій в разі натискання на кнопку

C
зміни розмірів вікна програми

D
додавання заголовка вікна


№ 11 (1б)
Що відбувається у процесі виконання цієї програми?

A
Програма не реагує на натискання кнопки без назви

B
Програма реагує на натискання кнопки миші на поверхні головного вікна і змінює його назву

C
Програма реагує на натискання кнопки і змінює фон головного вікна

D
Програма реагує на натискання кнопки і змінює фон самої кнопки